Sagor?

Ja jag är väl som dom flästa tjejerna i min ålder jag går runt och drömmer om den perfekta killen , prisen i mitt liv. Jag har nog haft stans otur när det gäller killar. Ja det har nog många. Träffat många som har varit minst sagt konstiga och elaka. Vissa har till och med fått mig att tvivla på mig själv. Jag har blivit sviken fler gånger än vad jag kan räkna till. Och i vissa studer så tror jag inte på att kärleken fins för alla. Men i nästa stund så drömmer jag mig bort till prinsen med den vita springaren.
Jag och hoppas till gud att det fins någon för alla. Och jag hoppas att livet är långt nog att alla hinner träffa sin andra hälft.
Jag är en typisk sån där tjej som sitter och gråter framför en romantisk film. Och vet ni va jag älskar de. Jag tycker  att det är okej att drömma sig bort ibland.

Jag hoppas att sagor kan bli värklighet och att alla ska nån gång i livet ska få leva i sin egna saga på sina rosa moln. Frågan är väl bara hur länge man ska behöva vänta.

image352

Men undertiden vill jag bara säga till min familj och mina vänner jag älskar er. // Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Prinsen kommer när man minst anar det. Jag lovar!

2008-03-23 @ 10:47:29
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Jossan

Jag älskar dig med.. De är ju tur att man har familj och vänner och får kärlek därifrån.. Tänker på dom som inte har någon alls.. Det måste vara hemskt.. Men jag tror som du att de finns någon för alla, tids nog..Dock börjar man ju ge upp lite själv. Men som vi kom fram till killar är en sort för sig!

Älskar dig

2008-03-24 @ 22:34:55
URL: http://vossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0