så sjukt mycket...

Det va så sjukt mycket folk i Vällingby i går på invigningen.

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Kunde inte logga in på bloggen i morrse. Fattar inte varför , sånt där är så himla irriterande.

Juste invigingen asså det va helt sjukt mycket med folk. Det har nog aldrig varit så där mycket folk som det va i vällingby i går. Helt galet. Men herre gud va fint det har blivit. Om ni inte varit där än så måste ni åka dit snart.

Idag på min lediga dag så va jag i vällingby igen. Men idag hade jag därremot sällskap av syrran. Det blev ju lite shopping så klart. En ny vit bh Ibland är det ju bara så tråkigt att köpa underklädder. Ett svart vanligt linne som jag ska göra om. Hur får ni se lite längre fram. Sen en jätte fin te kopp. Helt underbar. Och så en stoor påse med godis. nu ska jag se på letsdans finalen.

Vem tycker ni ska vinna?

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svarar;
Jaa var inne på Gina och Indiska i dag! Mycket roliga färger och intressanta kläder. De blev ett antal plagg! :D Ha de bra!!

2008-03-28 @ 20:30:24
URL: http://veeeronica.blogg.se
Postat av: Lisa

Kika gärna in på min blogg! :)
Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-28 @ 20:38:54
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0