måndag

Ja nu va helgen slut. Min helg har varit underbar i fredags så vajag ju som sagt hemma hos J och kollapå film. Mysigt. Vi såg cinderella man som gick på tv. As bra. tycker om sånna filmer.
Sen i lördags så täffa jag syrran i vällingby Vi tog en fika och shoppa lite. Vi köpte en varsin Blender. As bra helt underbara joser man jan göra i den. Sen efter middagen så åkte jag hem till Liz vi bara snacka skit. Va länge sen vi träffades. Sen åkte jag hem gjorde mig iordning och åkte tillbaka hem till liz. Vi hade en riktig tjej kväll gjorde oss iording och drak goda drinkar. Sen gick vi till the akner och träffa lite andra kompisar. Kvällen sluta i efterfest hemma hos liz. Härligt.

Nu ska jag ta min in mot stan och träffa jossan vi ska boka våran utlandsresa. Härligt. Och så ska jag ju så klart söka lite jobb också.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0