Jag på fyra ben

Ja nu hoppar jag runt här på mina kryckar. Min Fot gör så sjukt ont. Jaja det ee bara å härda ut.
Sitter här och kollar ut genom fönstret på det fina vädret skulle så gärna gå ut. Får hoppas att foten blir bra fort.
Satt och trösta mig lite inne på www.bettiesgalleria.se och såg dom här underbara örhängena som typ alla har men dom är ju helt underbara.

image330

Vad tycker ni om dom ?


ne nu ska jag spenadra resten av dagen och kvällen framför tven. Får se om jag lyckas sy lite också. Måste hitta på nått aatt göra annars kommer jag få ryck.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Åh stackars dig! Va jobbigt med din fot! Hur länge kommer du få gå med kryckor?

2008-03-09 @ 11:10:50
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0