invigning

Min hjärna är kokt käns det som. Jag har nog inte lärt mig så här mycket på evigheter. Jag bara läser och läser på jobbet för att lära mig om alla nya prudukter. Dessutom är alt på engelska fatta engelska konstiga termer och skumma ord. Ja det käns som att lite har fassnat.

Ja idag ska jag fortsätta att läsa den där pärmen på typ 3000 sidor eller nått på jobbet. Sen så ska jag på Invigingen av nya vällingby centrum. Jag är så spänd över hur det ser ut dom har ju renoverat det där centrumet i en evighet käns det som och nu är det äntligen klart. Ska bli så kul. Nya Modehuset i vällingby är det där KFem som dom har gjort reklam för runt hela stan. Och tydligen så ska dom ha en massa roliga erbjudanden under hela invigingshelgen. Härligt värre.

image360

image361

Vist är Modehuset snyggt. Den är nån fin gubbe som har ritat det.


Nu ska jag ta en duch.
Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: agisa

aha, okej :) Tack så mycket då ;).
Hehe, jag är inte så glad för gröt även om det är nyttigt :P

2008-03-27 @ 16:48:59
URL: http://aggisa.blogg.se
Postat av: Titti

Jaha okej, då får jag kolla på lindex hemsida då :)
Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir, alltid roligt när folk gillar ens blogg :)

2008-03-27 @ 18:20:31
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Marielle

(svar) visst var den snygg :) vad händer idag då?

2008-03-28 @ 13:28:31
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0