helgen

janu har helgen flygit förbi igen.  Det är helt sukt klockan måste snurra fortare på helgerna. Jag lovar.
Ifredags va jag ju som sagt inne i stan och sökte jobb och gjorde typ trehundra andra saker. Jobbsökandet gick sjukt bra. Jag lämmna in en ansökan på L`Occitane för er som inte vet är det en kosmetik butik. Och en kvart senare ringer dom därifrån och undra om jag kunde komma på interjuv och de kunde jag ju så klart. Interjuvengick sjukt bra så pass bra att jag fick jobbet. Helt galet.
Sen efter åkte jag runt som en galning. Köpte fixa och trixa. Hitta några ricktigt roligq presenter till en kompis som hade födelsedags fest i lördags och så en väska och lite pälor så klart. Man kan ju inte gå runt en hel dag i stan utan att köpa pärlor. Sen Åkte jag hem och hade en trevlig middag med syrran och Angii. underkvällen så han jag med och baka muffins till släkt kärringmiddan och börja sy på en kjol.
Herre gud effktiva jag.

Lördag.
Ingen ro här inte. Uppe med tuppen kändes de som men inte riktigt. Det va bara att åka in till söder och fixa det sista med födelsedags presenten. springa runt där för att hitta alt sen hem igen snabbar en blixten. Hemma sydde jag klart alt på kjolen. Och sen va man ju tvungen att slå in presenten. Fixa det sista till släkt kärring middan som jag skulle va på kl 16:00. Fixa med hundra tuden andra saker och in i duchen. Herre gud att jag han med att andas. Sen sprang jag om kring här som en dåre och fixa det sista och sprang ner till bussen. Bra träning det här. Middan va jätte lyckad. Vi åt ljumen bullgursallad med kyckling. Som efterrätt så hade jag bakat helt underbara muffins choklad muffins med riven citronskal och hallon i. (ja pappa det fins kvar till dig) Vi snacka så att öronen ramla av. Och så utbytte vi smyckes erfarenheter. Typ. Mcket gott och mycket trevligt. eftermiddagen skynda jag mig till födelsedagsfesten herre gud va alla ringde eftermig och vville att jag skulle komma dit. Men det va riktigt trevligt. Träffa alla underbara människor. Ja det va väl trevligt ända tills vi blev utslängda. Han orka inte med oss mer. Då åkte jag hem såg en film så jag skulle varava ner lite och sen gick jag och la mig och sov. Herre gud vad jag älskar min nya stora härliga säng.

Idag
har kag städat efter helgen och bytt lakan det är min stora bedrift. Vädret va helt underbart men jag hade värken ork eller lust att gå ut. En lång härlig dag framför tven.

image341

Min stora härliga och nya säng. Ja nästan nya 1månad gammla säng.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Jossan

Grattis till jobbet Babe!!:D
Är glad för din skull..

2008-03-17 @ 20:30:50
URL: http://vossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0