Hejsan alla glada

Godmorgon på er. Jag vakna med ett strålade humör idag. Idag har en massa att göra. Ska in till stan och söka en massa jobb och köpa en present till en kompis som fyller år i morogn. Sen så ska jag hem till Liz och fylla på min ipod med musik. Sen ska jag köpa mat och baka inför morgon dagens släkt (kärring) middag. Sen ska jag Sy en kjol som jag kan ha på mig i morgon. Herre gud hur ska jag hinna med alt. Ja jag får väl springa.

Nu tänkte jag ta och ge er chansen att köpa det här ur coola Gemelli smycken armbandet.

image339

Det är ungefär 1,5 cm brett. Och hur snyggt som helst.
Det kan bli ditt för 79 kr då bjuder jag på frakten.
Kontakta mig på [email protected] om ni är intreserade.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0