grå grå grå grå grå grå

Nej fy vilket tråkigt väder det är ute idag. Inte als uppmuntarnde har inte als lust att gå ut idag. Och som tur är så behöver jag inte de heller. Idag har jag en sån där dag då man inte als har lust att gå utanför tröskeln. Ja som tur är så kan man ju söka jobb hemmifrån nuförtiden.
Idag hade jag tänkt att jag skulle sy klart min kjol också som jag börja på här om dagen.
Nej just f*n jag måste ju hämta ut mina skor jag lämmna in för om klackning idag. Nått jag värkligen hatar det är när som många tjejer gör sliter ner skorna för långt så att spiken på klacken kommer fram. Det ljudet är hämskt. Det är så mycket billigare att bara hämmna in skorna och klacka om dom och så kan man ha sina favo skor lite längre.
Hoppas ni får en bra dag.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0