Blommigt

En av sommarens stora trender är blommigt och dom flästa bloggare har skivit om de. Jag personligen älskar blommit. Jag dyrkare de helt enklet. MEN då måste va så där perfekt blommit med rätt färger.

image357        image358        image359

Jag älskar dom här blommorna. Gull viva och den här konstiga tropiska blomman.
Klänningen från HM har jätte många skivit om tycker om färgerna men tycker dock att den känns för stökig. På nått konstigt sätt. Jag får väl helt enkelt hitta ett perfekt tyg och sy min egna klänning.

Tycker ni om blommigt?

Kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin topp! :) älskar blommigt!
Ja, de är jättebekväma :D skorna asså :)

2008-03-28 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0