veckan

Ja jag ahr varit lite halv dålig på att skiva här i bloggen under veckan. Har helt enkelt haft för mycket att göra och så har jag passat på att vara ute så mycket som möjligt när det är så här underbart väder.
I måndags så fyllde jag ju som sagt år. Så då passa jag på att åka in till stan och njuta lite extra innan jobbet. Gick runt och kolla i butiker. Shoppa lite smått. Band annat en Tomas sabo berlock som ser ut som jesus. Tog en härlig fick med mig själv. Och bara njöt. Sen så åkte jag och mötte angii i vällingby vi åt glass och jag gick på systemet för första gången. Hon i kassan va jätte trevlig och sa grattis. Sen hade jag en trevlig dag på jobbet. Syrran kom förbi och åt middag med mig. Sen satt jag ute på cafet nästan hela kvällen med tjejerna som jobbar runt om kring. Vi har det så lungt alla som jobbar i närheten av mig så vi brukar träffas på cafet och fika och snacka skit. Det är ett trevligt sätt att få arbetsdagen att gå fortare. Efter jobbet så fick jag skjuts hem av pappa så åt vi en trevlig liten middags fika. Fick lite presenter och sen så va min 20 års dag över.

Igår va det jobb som vanligt. Halv seg dag. Efter jobbet åkte jag in till stan och lämmna tillbaka klänningen som jag köpte i söndags som gick sönder. Och så kolla jag efter en ny platt tång. Min är sämst den jag har nu. Kolla runt lite i stan och sen åkte jag hem.

Det va min vecka hitils.

kRAM åSA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0