sjuk

hejsan. Hur mår ni idag? jag hoppas att ni mår bättre än mig iallfall. Jag sitter just nu på jobbet och mår inte alls nå bra. Käns som att jag har fått halsflus. det gör jätte ont när jag sväljer och så har jag nästan inte röst kvar. Låter som en kråka när jag pratar. Jag har stoppat i mig ett antal ipren för att klara att sitta här på jobbet. Min chef kommer in snart och löser av mig så att jag kan åka hem och sova. Är helt sänkt.
Jag är så trött på att va sjuk hela tiden. är ju typ sjuk en gång i månaden. Det är nått som inte stämmer med min kropp.  Ska boka en tid hoss husläkaren i morgon. Och en akut tid så jag kan få nått för min hals. Vill värkligen inte va sjuk nu. Kan inte va borta från jobbet och sen så vill jag ju va frisk inför midsommar.

skiver när jag kommer hem.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0