Onsdag

Hejsan. Hur är det med er idag?
Med mig är det lite bättre än igår. Jag ska va hemma från jobbet idag. Min chef ringde mig igår efter att jag gått hem och sa att jag inte fick komma till jobbet resten av veckan. Hon tyckte att jag skulle va hemma och vila upp mig och bli frisk. även fast jag insesterade på att jag kunde komma ändå. Hon är bra hon min chef bryr sig om mig så att jag blir frisk.
Ringde läkaren idag och jag fick en tid kl 20 i 3.
Så idag ska jag passa på att göra alt sånt som jag inte hinner annars. Städa, vika kläder, sortera papper och göra klart alla smyckerna jag inte gjort klart tidigare. Och så ska jag vila mycket också så jag blir av med den här skiten.
Lika bra att göra alt sånt nu när man har tid.

tillbaka till klädhögen

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0