en hel kväll

Jag va ju som sagt hoss läkeren idag. Och jag förstår inte det där att man måste betala 140 kr för att läkaren ska säga att man har ett virus och att dom inte kan göra nått åt saken. Det är typ som lilla gumman du är sjuk och jag kan inte hjälpa dig. Det är nästan som lilla gumman du får ta och skylla dig själv. JAJA läkaren sa iallafall att jag har nått virus i halsen. Och dom kunde inte göra nått åt saken. Hennes bästa tips (enligt mig sämsta) va att jag skulee spara på rösten genom att vara tyst och inte prata. Det funkar ju inte alls. Men jag äter en jävla massa halstabletter.
Jag hade aldeles för mycket energi för att kunna gå hem efter så jag tog tåget till fridhemsplan och shoppa lite smått på pärlshoppen sen så tog jag tuben till solna där jag gick på systmenet och shoppa lite inför midsommar.

Nej nu ska jag fortsätta min hel kväll med Sex And the city.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Hihi det låter precis som min dag! Va också hos doktorn med en ond hals och betalade dyra pengar för ingenting. Ingen medicin fick jag. Det va bara till att gå hem och bädda ner sig igen.. Jaja!



Hoppas allt är bra med dig annars (förutom den onda halsen)! Vi får se till att ses över en liten fika snart igen!



Puss o kram

/Johanna

2008-06-18 @ 23:05:54
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0