Skor

Jag är på jakt efter ett par nya skor. Känner att de va ett tag sen jag köpte ett par nya och måste hitta några som jag kan ha på jobbet.
Ja dom här kanske inte funkar att ha på jobbet men fina är dom.

  Sjukt coola skor från Din Sko för 580 kr


  Lite mer stil rena men ändå häftiga från sko pungten för 249kr
så här ser dom ut på kenza har ett par.

 Eller dom här från Don donna son är sjukt coola. Tyvär fans de inge pris på hemsidan men såg dom på rean för ett par veckor sen. Hoppas dom fins kvar.

Vilka tycker ni är snyggast? Jag har svårt att bestämma mig och behöver lite hjälp.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: P

Andra och tredje bilden uppifrån. Dom helt släta. Dom är absolut snyggast.

2008-01-18 @ 08:56:23
Postat av: Angelica

skorna nr 1 kostar bara 250 på din sko nu.. :) så du vet..

2008-01-18 @ 16:12:34
URL: http://angiibanjii.blogg.se
Postat av: netten

par nummer tre e helt klart snyggast....

2008-01-19 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0