Orkar inte

Har varit jätte duktig som inte har lyckats blivit förskyld en enda gång tidigare i vinter för jag brukar vara konstant förskyld nästan varje vinter men nu har jag däremot åkt på en ordentlig förskylning. Har feber också så nu är jag hemma hos mamma och pappa satt hemma hela fredan och lördan för att jag var sjuk och det var så tråkigt att bara sitta hemma ensam så igår kväll kom jag hit. Skönt att bli lite ompysslad också heheh.....
Jag och Angelinn min lillasyster satt igår kväll och har suttit nästan hela dan idag också och tittat pppå Summerland riktigt mysig serie faktiskt fast en annan serie som jag tycker ännu mer om är Gossip girl tittade på hela säsong ett i fredags super bra den kommer till kanal fem nu i vår är det nån som vet när, eller om det finns nån stans som man kan se säsong två? Så blir det när man är sjuk hehehe.... Längtar tills The hills säsong 4 börjar sändas också men nu ska jag sluta tjata om alla mina serier och jag lovar jag har ett liv också även om det inte låter som det ibland heheh

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0