Ny spis

Äntligen snart kommer instalatörerna och ska instalera nya spisen. Vår spis dog för två månader sen så vi har bara haft en fungerande platta rätt frustrerande faktiskt och när du gör nått i ugn som vanligtvis kanske tar 10 min att göra så kan det ta en och en halv upp till två timmar med vår ugn heheh......
Så idag sitter jag bara hemma och väntar på att dom ska komma.
Önskar jag hade pengar just nu skulle verkligen vilja shoppa men men får vänta lite med det. Längtar så till sommaren och våren så jag har sån lust att rusa ut och köpa massor av fina klänningar och linnen men det går inte så bra just nu heheh... Håller verkligen med Åsa om förgående inlägg jag har också fått en riktig kärlek till klänningar så när det blir lite varmare vet ni iallafall vad jag kommer gå runt i hela dagarna : )

Hej så länge // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0