Då där försvan helgen igen.

Ja då har de varit helg igen. Och jag ahr knappt känt av den. Har ju som valigt jobbat. Men Jag har faktiskt varit ledig idag och herre gud hur är man ledig.
Ifredags så hade jag lite kompisar över och vi satt på min balkong och rökte vattenpipa. Lite kalt men väldigt mysigt. Det blev väldigt mycket skratt. Men dock väldigt lite sova den natten så i lördags va jag lite sliten om jag säger så. Så efter jobbet så åkte jag bara hem och kolla på tv. Fick bestämma helt själv över fjärrkontrollen eftersom päronen va i vår "sommar"stuga. Lungt och skönt. 
Ja och som jag sa tidigare så va jag och angii innn i stan i dag och rea shoppa lite. Vi hade tänkt att gå på NK:s rea i dag men vi ändra oss snabbt när vi såg kön. Herre gud hur orkar folk stå så länge i kö jag fattar inte. Jaja Jag och angii fynda lite iallafall. Vi båda hitta en likadan Longchamp på Romani. En jätte härlig färg typ ljungfärgad.  Ska ta en bild senare. Efter stan så åkte vi till Kista Och träffa syrran. Fick en supersnygg kjol från Gina. Svart med stora fickor. Fatta tyvär inte hur man spara bilder från ginas hemsida.

Ikväll har jag tittat på Victoria seccret show(ursäkta felstavingen) herre gud vad jag nu skäms över mina urtvättade underklädder och min inte als så vältränade kropp.

Ne i morogn är de tillbaka till jobbet. Som tur är har jag kort dag.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0