Lalalal

Idag va jag och mamma som sagt i sumpan och shoppa lite. Jag hitta mina kära skor från Vagabond som jag har letat efter. Sen så köpte vi lite tyg som mamma ska sy lite kuddar av och jag ska sy en näsesär av. Kommer säkert bli jätte fint. Måste sätta igång och sy nu alt jag har köpt tyg till. kommer bli en del.
Efter åkte jag in till stan och sökte lite jobb.Håll tummarna för mig.  Köpte även ett underbart te som heter Änglate. Underbart namn va. Det luktar lika gott som det heter.
Ne nu ska jag göra mig iording för att åka hem till J.

image326

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Jossan

Blää ja vill också ha någon som ja kan myspysa med.. Men jag unnar dig allt !!
Tids nog...

2008-02-29 @ 21:56:50
URL: http://vossan.blogg.se
Postat av: Johanna.B

Sitter nere i Hultan nu, har vart här över veckan och kommer hem imorgon. Jag håller också på att söka jobb. Typ omöjligt att få nåt. Har börjar en inredningskurs också på Folkuniversitetet! Det är superkul! Vem är "J", vill höra allt. Alla verkar träffa sådanadär "J:n"! :)

Puss
/Johanna.B

2008-03-02 @ 12:58:42
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0