igår

Bloggen strullade för mig igår så jag får ta och lägga in det inlägget nu istället.

Ja igår så va jag inne i stan och sökte en massa jobb. Tog även en underbar promenad från söder in till centralen. De va ju helt underbart väder sol och varmt. Håller nu tummarna för att jag får nå napp på alla jobben jag sökte.
Och som valigt på tisdagar va jag på min kurs älskar den där kursen. Blev klar med min ring nästan. Ska bara försöka hitta en ros att fästa på. Och ja som vanligt så blev det lite shopping. Köpte en pärm som jag ska sätta in alla mina smyckes ideer i. Sen så köpte jag tyg också som jag ska försöka att så en vippn kjol av. Tänkte att nu när jag har tid massor av tid ska försöka lära mig att sy och göra lite små saker som jag kan sälja här på bloggen. Så håll ögonen öppna.

Ne nu ska jag hoppa in i duchen

Kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0