Igår tisdag

NI får ursäkta min dåliga eller ingenalla uppdatering igår. Hela dagen va fullspeckad. Först på morgonen så va jag och angii inne i stan och kolla på bok rean. Herre gud vad mycket böcker de fans och fins. Framför alt kokböcker. Eller vad säger du angii?  För mig blev det tre böcker 2 kokböcker och en pysel bok.
Sen så åkte jag hem och lämma bökerna och gjorde mig i ording för kursen.
Kursen va lika underbar som vanligt. Jag måste bara uppmana alla som läser. Om ni någonsin har funderat eller drömt om att utbilda er till något eller bara lära er något nytt gör de. Det är så underbart att åka dit en gång i veckan och lära sig nått man tycker om. Jag vet inte om man kan säga så här men jag tycker att det är befriande.
Jag blev klar med en till ring. Helt underbar är den.
(Ne fan (förlåt) men nu måste jag ta å ta bilder på alt jag har shoppat och gjort den senaste tiden)
Efter kursen Åkte jag hem till J och vi satt och kolla på tv. Hel mysigt.

Idag har inte min dag varit så jätte händelserik. tog en lugn morgon. Sen åkte jag till ikea där jag små shoppa lite. Köpte tyg så jag kan sy en till kjol bland annat. Härligt.

Ne nu ska jag fortsätta på mitt armband.

Kram å puss Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0