en omskakande helg.

Ja min helg har minst sagt innehållit många känslor. Fredagen börja som vanligt jag va på jobbet men på eftermiddagen ringde min chef och ville att jag skulle komma på möte på kontoret. Jag trodde att det skulle handla om butiken som ska öppna i vällingby men så va det värkligen inte. Jag fick sparken. Jag va så sjukt chockad enligt henne va jag för driftig och dom i dom andra butikerna tyckte att jag va jobbig att jobba med. Sen hade det föresegått skit snack bakom ryggen på mig som chefen trodde på vilket gjorde att jag fick sparken.Jag va helt förstörd.
 Det är det jag hatar med en för kvinno dominerad arbetsplats alt jävla skit snack. Jag är nog väldigt mycket man när det gäller just sånt där. När jag inte gillar någon eller tycker att någon gör fel då säger jag till på en gång.
Ja så nu sitter jag här igen utan jobb.

Fredagskvällen va jätte mysig. J kom hit och gav den närheten jag behövde efter dagen minst sagt skakade "möte". Vi kolla på film och åt popcorn mumms.

Lördagen va jätte lugn. Kolla på film och på kvällen så åkte jag och angii hem till syrran och åt middag. Det va jag som stod för stora delen av matlagingen. Jag gjorde mariderad kycklingfile med taco fritering till de hade vi grönsaks stavar som vi doppade i vitlöksdipp och så hade vi syrrans berömda turkiska bullgur. Det va helt fantastiskt gott. Till de hade vi en massa gott godis och kakor och självklart goda drinkar. tack mina tjejer för en trevlig kväll.

i söndags va jag bara hemma och kolla på tv. tog mig en liten promedad upp till vällingby i der fina vädret och köpte ett underbart rosa naglack.

Ja minst sagt en helg med många känslor.

Förlåt för alla svårdommar

Kram åsa

Kommentarer
Postat av: P

Stå på dej och tro på dig själv och det du kan. Jag tror på dej och att du kommer att lyckas med det du själv vill. Lägg detta bakom dig och se det som en fjäder i hatten med tanke på anledningen till att du fick sparken.
En STOR KRAM från värdens bästa P.

2008-02-19 @ 09:01:11
Postat av: Åsa

till p: tack så mycket för ditt stöd. Ja nu är det bara att ta nya friska tag och ge sig ut att söka nytt jobb. Det gäller att inte tappa hoppet och för min del tålamodet. Jag hoppas för deras del att jag får min lön som jag ska och att jag får nått slags anställings bevis
annars kommer dom få se på en mindre snäll åsa.

2008-02-20 @ 10:45:08
URL: http://gemellismycken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0