Dåliga jag

uch vad jag har varit dålig att uppdatera här på bloggen. Jag har inte vetat vad jag skulle skiva om.
Ja vad har jag gjort under den veckan som gått då?
Jo jag har jobbat(som vanligt), varit med kompisar och träffat J. Och bäst av alt har jag varit och köpt en ny säng.
I helgen hade jag min första lediga helg på 2 månader. Det va konstigt.
Jag passade på att måla om rummet. Eftersom jag va och köpte en ny i onsdags va jag ju tvungen att göra om lite i rummet så den skulle få plats. Att måla rummet va en upplevelse i sig. Jag sägeer bara de stackars syrran som stod ut med mig. Men nu är det jätte fint iallafall. I går va jag och syrran hemma hoss mormor och morfar. Uch va dom har blivit gamla.  
I morgon är jag ledig igen. Ska bara ta det lungt. Njuta av min nya säg.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0