Alla hjärtans dag

Ja som alla vet är det ju alla hjärtans dag i dag. Och det är väl en dag men många blandade känslor. Många hatar den här dagen och många älskar den. Själv ska jag hem till syrran och äta middag. Ska bli riktigt trevligt de va ett tag sen vi såga bara hon och jag. Idag har jag en lång dag på jobbet börjar 10 och slutar 19.
Jag tycker att de här med alla hjärtans dag är en rätt bra idee. Men att fler dagar borde va alla hjärtans dagar. fler dagar där vi blir på minda om att ta hand om dom vi älskar.

 Så nu till alla mina kära vänner och släkt som läser det här Jag vill passa på att säga Jag älskar er av hela mitt hjärta.

image316

och nu vill jag höra vad tycker ni om alla hjärtans dag?

Kram åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0