Torsdag

hejsan och inte god morgon
Hur är det med er idag? Med mig ör det bara bra jag är morgon trött och lite små butter eftersom jag blev väckt aldeles förtidigt av att min chef ringer och säger att jag måste hoppa in och öppna butiken i dag eftersom hennes son är sjuk Igen. Så det va bara att ta sig upp ur sängen och göra sig i ording. Hatar värkligen vinter mornar det är så ekligt mörkt ute.
Ja och så blev ju alla mina planer för dagen förstörda eller jag måste ändra om dom lite. Så efter jobbet ska jag till solna och kolla efter en julklapp och sen så ska jag träffa emelie och ta en fika men henne idag eftersom hon glömde bort mig i går.

Dags åå sätta fart kram åsa

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

God morgon! Allt bra idag? =)



Hoppas du får en fortsatt bra dag.

2008-12-18 @ 09:08:39
URL: http://garbomannen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0