tillbaka

hejsan bloggen
Förlåt för det dåliga uppdaterandet men jag har varit sjuk sen i fredags och inte orkat vara anträffbar förns igår. Men nu är jag nästan bra igen och orkar bege mig ut till värkligheten igen. 

Så nu tänkte jag ta igen lite skivande.

Ihelgen då ja den va väl inte så händelse rik som jag hade planerat. jobbade sent i fredags sen åkte jag hem till angii och kolla på film de va mysigt även fast jag va helt slut och sjuk. Åkte hem tidigt och sov.
I lördags så va jag hemma hela dagen och sov sov sov och kolla lite på tv där emellan.
Och så i söndags så sov jag så länge jag bara kunde tills grannarna väckte mig igen med sitt bankande ute i porten. Jag blir tokig. Sen gjorde jag mig i ording för att åka och se FOOTLOSE med syrran.
Åhh den va helt grymt bra och rolig. Om ni inte har sett den så måste ni göra det. Jag satt och sjöng med eller hosta mer i sångerna.



I måndags så sjuk anmälde jag mig till jobbet för att kunna va helt hundra på tisdagen. Så jag va bara hemma och kolla på tv. sov middag och bara vila upp mig.

Igår då så åkte jag till jobbet och jobba mellan 10-16 det va skänt att va tillbaka i värkligheten man bli liksom lite avspärrad när man är sjuk. Gjorde ännu fler paket och jul fixa i butiken. Sen så va det min kurs som vanligt. Åh det va näst sista gången i går  åhh jag har massor kvar att göra. Hur ska jag hinna med alt?

Idag så är det jobb som gäller mellan 14-20 sen efter jobbet så ska jag träffa zara en kompis som jag inte har träffat på evigheter. Ska bli grymt kul.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0