Nyårlöften

Ja så här dagen innan nyårsafton så ska man kanske börja tänka på sina nyårlöften inför det nya året.
jag hade tänte att bli lite mer hälsosam under 2009 så jag ska börja träna köpa mig ett gymkort och gå mycket mer. Sen måste jag börja dra ner på min godis kunsumstion för att få lite friskare tänder. Sen ska jag mste jag tänka på ekonomin får dra ner på dom små inköpen så som tidingar och annat smått. Sen vill jag försöka sälja lite mer av mina egna smycken. Göra lite små jobb och sånt till kompisar och så.

Så va blev löfterna då?

* börja träna och bli mer hälsosam
* Äta mindre godis
* mindre små inköp
* Och försöka sälja mer av mina egna smycken

De låter väl som bra nyårslöften. ?

´Kram åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter väldigt bra :)



ville du komma imorgon?, du får jättegärna ta med dig ngn :)



du kan väl smsa mig sen



kram

2008-12-30 @ 13:50:46
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0