Nyårafton

Hejsan bloggen och gott nytt år.
Hur är det med er idag ? med mig är det bara bra.

Åhh jag måste bara börja med att berätta att jag åker till borlänge idag och ska fira nyår där med en massa kompisar. Fråga min bästa chef igår om jag inte kunde få sluta lite tidigare så jag kan åka upp till mina vänner och självklart fick jag det. så jag stressa in till stan i går köpte mig en bussbiljett och fixa lite ärenden och sen bar det bara hem och packa hela natten. Så i eftermiddag kl halv 4 går  min buss. Åhh äntligen får jag se snö. Kommer hem igen på fredag och då är det jobb på en gång som gäller.

Så alla vänner riktigt gott nytt år på er. Vi ses 2009 igen. Helt sjukt.

puss och gull kärleks full // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0