Dan före doppare dan

Hejsan bloggen förlåt för bristan på uppdatering i helgen man jag har helt enkelt haft för mycket att göra. Jobbat som en dåre varit och träffat liz en kompis som just har kommit hem på jullov. jobbat varit hemma hoss angii ochn haft filmkväll jobbat och bakat inför julen.

Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra kan inte fatta att det är julafton imorgon. Tiden har gått så sjukt fort.
Åhh jag köpte en så sjukt snygg tunika i går som jag bara måste visa er. Jag och syrran gick runt lite i vällingby och hade de trevligt i går efter jobbet.
Idag har jag en massa att göra som vanligt. Först är det jobb mellan 10-16 sen efter jobbet så ska jag fixa lite i vällingby sen måste jag skynda mig hem för i kväll ska granen kläs köttbullar rullas och så ska det städas. käns som att jag skulle behöva ha dubbelt så många timmar på det här dygnet för att hinna med alt.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0