tisdag

Hejsan mina vänner
HUr är det med er i dag? med mig är det bara bra känner mig rätt så pigg idag. Är lite besviken på polman han hade lovat 21 grader och sol idag så jag satte på mig kjol och linne men det vaa ju aldeles för kalt som tur va hade jag med mig tajts som jag kunde dra på mig. Idag är det jobb som gäller sen hade jag tänkt att jag ska åka in till stan och se om jag kan hitta lite fina höst kläder. Vill värkligen hitta nått roligt att uppdatera garderoben med. Sen måste jag förbi vår butik på hamngatan och lämmna in en nyckel. hade väl tänkt att jag sklle va lite duktig idag också och betala lite räkingar.
tänkte också om jag hinner med alt att jag ska ta och berätta om min underbara resa i Alanya.

hörs senare

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0