MIn sista dag

Hejsan på er i regnet. Shit va det regnar hela tiden helt sjukt. Hur mår ni idag? Med mig är det bara bra jag börjar känna mig lite spänd nu inför resan. Idag är det min sista jobbdag innan semestern. Så skönt. Efter jobbet kommer jossan  Jag ska gå å växla lite pengar och alt sånt där. Sen ska mamma bjuda oss på en god middag hoppas jag.
Nej nu måste jag börja klä på mig får nästan ta på mig en syddsdräckt så man vågar gå ut i den här stormen. helt galet väder ute.

Kram Kram åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan

Imorgon lr snarare om typ lite mer än 12 timmar är vi på g =)

Jag ska fixa de sista nu för att sedan röra mig mot dig..Ses snart!!

2008-08-05 @ 11:15:17
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0