lite vimsig

hejsan alla glada
jag hoppas det är bra med er. med mig är det lite små snurrigt. jag vet fortfarande inte var jag är när jag vknar på morgonen om jag är hemma i mitt rum eller i Alanya. är sjukt seg efter 2 veckors festade. det är därför jag inte har lagt upp några bilder än. Jag har helt enkelt inte orken. Jag har jobbat dom sen jag kom hem och ska göra det i 14 dagar till i sträck kommer att va helt slut när det är slut. Får åka på spa eller nått när alt är klart.
Ikväll så ska jag hem till steffie och fira hennes födelsedag. Ska dock hem och sova efter eftersom jag jobbar i morogn igen.
Så förlåt mig om jag är lite vimsig jag hoppas att jag blir lite piggare snart  igen. Så jag kan ladda upp lite bilder från resan.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0