efektiva jag

Herre gud vad jag har varit efektiv idag. Vakna redan kl 9 i morrse och satte igång och gjorde de sista små plocket med sovrummet städa hela lägenheten damsög och damma. Plocka ut saker till  frådet. Sen gick jag ner till erikshjälpen och lämmna in lite gammla skor och väskor. Sen åkte jag till IKEA och lämmna tillbaka nägra påslakan som jag köpte där sist. Sen åkte jag in till stan bytte nägra gardiner som det va fläcka på leta efter ett par jeans men dom fans inte. Sen så åkte jag till mataffären klippet i fridhemsplan och köpte blommor till mig samt till mammas sovrum och så passa jag på att köpa lite mat. Sen Åkte jag hem och satte upp gardinerna damsög en sista gång slängde skräp och gjorde det allra sista i sovrummet.

Så nu är alt äntligen klart. Inget mer målande för min del. Äntligen. Ska ta bilder på alt i morogn är faktiskt rätt nöjd.

snacka om att jag har varit efektiv idag.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0