det är inlägget är till min älskade vän felix

4 år har gått sen den dagen då gud grät när han sände ner sina änglar för att hämta upp dig till himelen. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Tänker på dom underbara alt för korta tid som jag fick dela med dig. På alla snö bolls krig vi hade i is backen och på kojan när vi gjorde fällor för att ingen skulle kunna förstöra den och Franco gick rakt in i alla. Minnerna är många men alt för få. Jag vet att du sitter där uppe och tittar ner på oss och säger gråt inte. Så jag gråter inte även fast det är svårt att hålla tårarna inne. Jag ler iställer för alla stunderna vi fick med dig här på jorden.

Felix du är min ängel och varje dag ser jag upp mot himlen och försöker leva livet som du gjorde din korta tid här på jorden intensivft med mycket energi. Jag känner hur du sitter där uppe och skyddar oss alla Som vår aldeles egen skydds ängel.


Jag ska inte gråta jag lovar.


// Åsa (örni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0