Torsdag fast för vissa är det fredag

Uch va jag har varit flitig nu på morgonen. Jag har tcättat och hängt upp en hel maskin med tvätt. Jag har städat mitt rum. Jag har till och med stekt klyckling så att jag har nått att äta på jobbet. Så duktig jag är. Ja ska aldeles snart slänga i mig lite lunch och sen åka till jobbet.
Åhh det är så fuskigt mina föräldrar åker till landet idag. Dom har hela två dagar extra lång helg. Fusk. Själv som normala människor så måste jag jobba. Så för som är det redan fredag. Fusk. Jaja jag ska inte klaga jag är ju ensam hemma nu. Vilket är skönt eftersom då får man bestämma lite själv.

Ne nu måste jag laga min lunch.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0