tänd ett ljus

Ja idag börja en ny arbetsvecka.  vilket jag inte tyckte känndes så uppiggande när jag vakna i morse. Hade en del att göra i dag på jobbet. Dessutom börjar jag bli sjuk( peppa peppa ta i trä) jag har värkligen inte tid att bli de. Ska göra värsta hälso kuren ikväll och skrämma bort basillerna.


Jag att i dag på jobbet och läste om det hämska Engla fallet. Shit äkliga gubbe. Jag tror inte en ända männiiska i detta avlånga fall sitter oberörd denna kväll. Jag kan inte fatta hur en människa kan göra nått sånt mot en liten tjej. Och som gädde på moset så misstänks han för flera mord. Hur kan en människa gå och mörda en annan? har dom inga känslor.
Jag förstår inte var alt detta värdelösa våld kommer ifrån. Hur kan samhället blivit så rått. Jag personligen börjar bli rädd för vad det kan leda till. Om ni tycker som jag tänd då ett ljus i era fönster ikväll kl 21:00 och hedra minnet av Engla och säg ifrån mot det meningslösa våldet.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet tyvärr inget, men det var skitbra avsnitt!

2008-04-14 @ 21:48:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Dom levererar väskorna till Sverige

2008-04-15 @ 22:39:32
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: netten

självklart ska jag ochså tända ett ljus i fönstret för Engla. Skitgubbe säger ja.......

2008-04-20 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0