slitna jenas.

Nått som jag så länge jag kan minna har gillat är slitna trasiga jeans. Det är nog min hippi gen som har gjort att jag tycker så mycket om de. Jag är överlycklig att slitna jeans är på modet igen. Dock tycker inte alla i min omgivning som jag. Mormor brukar fråga om jag är lodare och pappa brukar säga ekala komentarer.
Mina favojenas mina härligt trasiga favojeans är nog dom mäst avvända man kan tänka sig och dom mäst trasiga och mäst lagade jeansen man kan tänka sig.

Jag skulle dock inte säga nej till ett par till favo trasiga jeans. tyvär kan jag ju inte då ha det på jobbet. typist.

image366
Elin Klings jeans skulle jag inte säga nej till. Men hon är ju helt enkelt bäst när det gäller klädder. bil från kanal5.se

Vad tycker ni om trasiga jeans?

Kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0