Sega berta

Ja idag har jag varit sega berta efter nattens festande. Gårdags kvällen och natten va helt galen men så rolig. tyvär fick jag så sjukt ont i fötterna. Och jag fattar inte varför jag hade till och med mina favo party skor. Det måste ha blivit nå fel på mina fötter.
 Vi träffa en hel del specigella människor. Älskar galana roliga människor. dom går så bra ihopp med mig så.
Åhh det va en så himla söt lång kille där. Han vaa lång de ni. Det är nått jag har som krav på killar dom måste va längre än mig. Och det kan va lite halv svårt med tanke på mina 177 cm. Åh han hade ögon också. Men dum som jag är så tar jag ju inte hans nummer. Det blev lite biler igår också.

image392

image393

Hade på mig min tubtopps klänning från Hm trend med svarta strumpbyxor och med min bästa partyväska från friss Och en påskpresent från syrran örhängena ringar med strass från hm.

NU ska jag försöka få mina kompisar att vakna till så vi kan gå ut i kväll med. Jag är så sugen.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visste väl det ? :) haft en bra kväll?

2008-04-12 @ 22:23:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dt var min med, helt ok liskom :D

2008-04-13 @ 13:46:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: netten

kul att du gillar örhängena. hoppas att du hade en bra natt.

2008-04-20 @ 20:38:02
Postat av: Världens bästa Jossan

Nemen där är ju jag!

Där var man ju inte lite på pickalurken som vanligt;) haha pussen

2008-05-11 @ 23:40:11
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0