Onsdag

Hej underbara onsdag. Ja idag har jag som vanligt sov morogn eftersom jag inte börjar förns kl 2. De är så skönt. Igår så va jag som vanligt på min kurs. Har börjat på att göra nått som kalla för stenebykjedja. Det va knepigar än vad jag trodde. Såga ut en massa ringar och sen sätta i hopp dom på ett specigellt sätt. (Pappa glöm inte bort tängerna)
Idag har jag bara tigit det lungt. Gjort nått så tråkigt som att betala räkningar. Det är nog något som alla värkligen inte tycker är specigellt kul.
Idag ska jag faktiskit inte cykla till jobbet. Har ju som sagt varit krasllig nu ett tag och tänkte att jag skulle försöka bli frisk från de. Kanska tar och går till jobbet istället. njuta av solen. De är så underbart att känna värmen från solen i ryggen när man går till jobbet.

image403

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0