Onsdag men inte vilken onsdag som helst valborg.

Ja idag är det min lediga dag. Så härligt. Ska värkligen passa på att njuta men var har solen dom lova tagit vägen elakt.
Igår gick det jätte bra på kursen. Blev klar med min kjedja som jag ska ha som armband. Blev så nöjd. Ska ta bild på det senare.

Idag har jag en full smäckad dag. På dagen så ska jag in till stan och äta lunch med mamma sen efter det ska jag träffa A i ett par timmar ta en fika eller nått sånt mysigt. Och så ikväll ska jag hem till syrran och äta middag. Tänkte faktiskt ta och bojkotta hela valborg grejen och bara sitta hemma. Ingen brasa inget tycker det bara kalt och stå och titta på den där brasan sen så regnar det jämt nästan varje år. Nej uch va negativ jag låter nu jag ska bara ha en lugn och härlig dag.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0