Lång klänning.

åhh jag va inne på Mango i dag efter jobbet och kollade och jag såg den här snygga klänningen. och den va helt underbar. Skulle inte säga nej till den helt klart. En dröm klänning att ha i sommar. Den va i ett sånt där härligt svalt matrial. Sånt där som blåser med vinden. Frågan är bara hur ofta man använder lång klänning. Men jag skulle använda den bara för att den är så snygg med ett par jesus sandaler till.

image417
(bild från : kanal5.se)
Ja ni ser ju bara. den är ju helt underbar. Hitta den även på Elin klings blogg för ett tag sen. tyvär kostar den 700 kr och det har jag inte just nu att lägga på en klänning. Hoppas hoppas hoppas att den fins kvar när jag får min lön den 25 maj. Men som  vanligt säkert inte.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: P

Den skulle passa dig perfekt.

2008-04-29 @ 07:49:06
Postat av: Åsa

tack.

2008-04-29 @ 08:35:57
URL: http://gemellismycken.blogg.se
Postat av: P

Slopa jesussandalerna och satsa på ett par söta ballerinor eller sandaletter.

2008-04-29 @ 12:50:35
Postat av: Åsa

eller så kan jag gå barfota. Ja det tycker jag låter jätte bra.

2008-04-30 @ 08:57:58
URL: http://gemellismycken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0