Helgen

uchh va dålig jag varit på att uppdatera nu under helgen. Fy mig. Ja helgen har vait som en helg ska vara. Rolig och underhållande. Jag och syrran Va ju soom sagt inne i stan i lördag och shoppa lite. Jag köpte som vanligt lite pälor och lite annat så där nödvändigt shampo balsam och sånt där tråkigt men nödvändigt.
Vi kolla lite i butiker och tog en härlig lunch fika. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordong inför kvällens alla upptåg. Fika (dejten) gick jätte bra. Vi hade så trevligt och roligt sen. Först va vi och tog en härlig och lång fika sen gick vi och drak goda drinkar. Drak en som va så sjukt god med jodgubbar. Åhh han är en sån gentleman. Och lååång är han. Sen så mötte vi upp tjejerna vi gick till blå och föra, men det blev som vanligt med tjejerna vi blev kvar där vi "bara" skulle föra. Kvällen va helt lördags aktig.
va hemma vid 4.

Igår så va emelie här och vi föraökte att sy en klänning. Vilket gick väl så där eller vad säger du gumman?
Men nu är våran lilla överasing klar så nu ska jag bara ta bilder och fixa lite så får ni se den i veckan. Kul va?
På kvällen åkte  vi hem till en kompis till mig som hjälpte oss att sy emelies klänning. Jag blev kvar där, vi tog ett mysigt bad och sen såg vi på film. riktigt mysigt.

Ne nu ska jag packa väskan och cykla till jobbet.
Ha en toppen kväll och njut av våren.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Va spännande! Det ser jag fram emot!

2008-04-21 @ 15:48:30
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0