helg eller halv helg

ja det är nått med helger som gör att jag blir så usel på att uppdatera här på bloggen.
Igår så va det jobbet som vanligt och fy vad jag va avis som gick utanför butiken med shorts och linne själv stod jag där inne och frös för dom har satt kall luft i värmegrejen. Lyckat. Men dagen gick ganska fort för vi gjorde om i hela butiken för vi skulle byta skyllting i fönstrerna. Efter jobbet skynda jag mig till tåget där jag skulle möta upp killen med dom fina ögonen. Vi gick hem till mig där vi bakade pizza som faktiskt gick väldigt bra. Och god blev den också. Rena rama mäster kockarna.  Resten av kvällen satt vi framför tven och kolla på en jätte skum film md en massa ekliga  insäkter och blää. Och jag som värkligen hatar insekter. Tills han va tvungen att åka hem för jag skulle till jobbet idag.
Idag har jag varit och jobbat som sagt. Fick hoppa in för hon som jobbar lördagar va sjuk så jag ryckte in med glädje. klirrar fint i kassa. Efterjobbet mötte jag upp syrran för en middag i solen. Så härligt.

NU sitter jag här hemma och laddar inför kvällen. Som så smånning om ska slute i utgång.

kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0