Härliga lördag

Hejsan Hejsan idag blev dagen inte riktigt som jag planerat, kulle egentligen in till stan och träffa en kompis men hon kunde inte så jag har bara varit hemma idag. Har varit rätt skönt ändå för det är ju underbart väder ute så jag har suttit på balkongen ocg läst det senaste numret av Solo och titat på det nya avsnittet av gossip girl så det blev en bra dag ändå. Jag ska nog fortsätta kvällen i samma takt som dagen varit det vill säg väldigt lugn för jag har studentskiva både måndag och tisdag : )
Såg att dom fått upp skorna jag vill ha på hemsidan, måste kpa dom med nästa lön.
Vill också ha ett par nya sandaler till sommaren, men det får vänta ett litet tag, Just nu ligger skorna och en bikini etta på shopping listan : )

Ha en bra dag kramar Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0