fynda dag.

Ja idag har jag som sagt varit ute på vift. Åkte en snabbis in till fridhemsplan och njöt av solen. Shoppa lite på pärlshoppen och på indiska. Två par sjukt snygga örhängen. Sen Åkte syrran och jag till vår kära faster där vi rensa hennes helt underbara vind. Jag fynda som en galning. En himla massa fina saker som jag ska visa sen. när jag fått lite ording på alt.

Ja min kväll värkar bli lugn lite tråkigt. Men jag får väl passa på att ladda upp för nästa helg då blir det rajraj som jossan brukar säga.
ja det blev en riktig fynd dag idag.

image370


Vist är din underbara.

Vill passa på att tacka min kära faster för alla fina saker. TACK

nu ska jag hippa på nått att göra.

Kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0