Förlåt

Förlåt för att jag inte bloggat på sjuuuukt länge, om jag ska vara ärlig så har jag inte haft lust och så har jag haft en hel del att tänka på. Har jobbat en hel del, flyttar till en ny lägenhet på lördag o så har det hänt lite annat också ; ) men det är för tidigt för att säga nått heheh....
Men jag lever iallafall hehe... ska försöka börja blogga igen lovar inget men ska försöka. Skulle beställa den r klänningen som Engla bloggade om för nån dag sen men igår så gick det inte och idag är den slut. Det är su surt verkligen blir sjukligt iriterad, ville verkligen ha den men men vad ska man göra... Nu ska jag sova snart imorn är mitt schema full speckat, först jobbar jag från 10 - 14 sen direkt efter det så ska jag hömta min ur söta syster son hos min mormor o morfar o vara barnvakt ett par timmar. sen ska jag möta upp Steffi som jag ska bo med och så ska vi dra till lägenheten runt nio tiden på kvällen och måla på sängen o kolla lite vad som behövs göras så vi stannar där fram till tolv ung.. skulle jag tro. ser verkligen framemot att träffa plutten, det var ett litet tag sen för han har varit sjuk ska bli kul o träffa syrran också : )
Men måste sova nu verkligen natti natti

kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0