Dalarna

Min familj har ett sommarhur uppe i dalarna och under hela min uppväxt så har vi åkt upp dit på sommrarna och spenderat semestern där. Och då sprang jag runt i nått som för mig speglar dalarna närmeligen träskor med kurbitsmåling på. Och så stod mitt namn på sidan.
Jag va så kär i dom där skorna så att jag hade dom till och med här hemma i stockholm så när jag sprang här på gården så väkte jag halva kvarteret med mina klamp klamp. Jag hade dom till och med på vintern när det va snö ute inte så varmt om jag säger så.

Så när jag så dom här som Åsa westerlund (samma namn som jag) så väkte det minnen. Jag skulle lätt kunna köpa dom bara för att det väcker gammla minnen.

image363

image364

Vad tycker ni om skorna ?

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Marielle

(svar) den kommer ifrån forever21.com men minns inte priset :)

2008-04-01 @ 16:03:32
URL: http://mariellem.blogg.se
Postat av: Johanna.B

Så fina är dom!

2008-04-01 @ 21:27:00
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0