Vilse i skogen

Var och träffade en kompis idag och vi bestämde oss för att promenera i skogen och runt sjön som finns där i huddinge där hon bor. det var mysigt till att börja med. Fin utsikt och roligt sällskap men efter att vi gått ett tag så gick vi vilse och hittade inge stigar så vi gick runt en hel del i lera och på lite olika mysiga ställen heheh.....
Tror vi gick i tre timmar ungefär och var väll vilse iallafall en av dom tre timmarna hehe. Och pricken över iet så började jag må riktigt dåligt när vi var vilse för jag har fortfarande inte blivit helt frisk men vi kom ut ut skogen till slut och var riktigt hungriga så vi gick och åt på Mcdonalds. Men nu är jag hemma var orolig ett tag att vi inte skulle hinna ut innan solen gått ner men vi hann men det var verkligen precis. Jag och S är nog inte till för att gå i skogen till sammans för det här är andra gången vi går vilse eller så är det jag som helt enkelt passar bättre i storstan, ja så måste det vara trivs bättre att gå vilse i affärer istället hehe....
Imorgon är det måndag och det är snart dags för en ny jobb vecka. Blir jobb nästan hela veckan och ska kanske gå och shoppa upp lite av lönen på onsdag med åsa om jag inte ska jobba men hoppas jag kan shoppa : )
Nu är det föresten bestämt när vi ska flytta. berättade ju tidigare om att jag ska flytta ihop med en kompis och vi ska flytta den 13 eller 14 den helgen blir det iallafall men vi har inte bestämt om det blir lördag eller söndag.
Men nu börjar det närma sig och jag börjar fatta att jag facktiskt ska flytta. Mamma är väll inte så glad över det hon är så orolig av sig hehe.. men jag klarar mig : )
Oj vad långt inlägget blev men men... företsen är det nån som är bra på att fixa designen på bloggar och html koder och allt sånt där för varken Åsa eller jag är speciellt bra på det så om nån vill hjälpa oss så skulle ni vara jätte snälla. Ne nu ska jag läsa lite bloggar och kanske se lite på TV sen ska jag sova.

Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0