Stan

Var på stan idag med några vänner. hittade lite saker jag ska köpa när lönen kommer. Är inne på stora koftor som man kan ha bara leggings till super mysigt. köpte två nagellack från mavala ett mörkt lila och ett vanilgt genomskinligt. Efter det så gick vi hem till A och åt middag riktigt mysigt med tjejsnack och sallad : )
Är fortfarande förskyld men det hindrar inte mig från så mycket hehe men skulle egentligen träffat en annan kompis idag ocskå men jag bestämde mig från att stanna hemma och ta det lungt med tanke på min förskylning.
den nya gallerian i skatteskrapan har öppnat nu och jag vill dit nån som varit där?? har hört att det ska vara rätt bra

kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0