Som vanligt

Som vanligt har de varit dåligt med uppdatering här på bloggen under helgen från min sida. Förlåt. Jag är väl för upptagen under helgerna. Eller upptagen är de sista jag har varit under helgen för jag har värkligen inte gjort något specigellt alls. Eller nej fel igen. För jag har gjort en massa specigella saker. Som man inte gör specigellt ofta. I fredags va jag bara hemma och kolla på tv. Va helt slut efter tre slit dagar på jobbet.
Och sen i lördags så gick jag en väldigt lång promenad på förmiddan i det fina höst vädret. Och bara njöt.
När jag kom hem kände jag mig så där huslig så jag satte i gång att baka. Bakade nyttig bars med en massa gott i. Och så bakade jag mitt jätte goda dinkelbröd med morötter och solrosfrön i. Också jätte nyttiga och goda. De är nått specigellt när de börjar bli katl då får jag dille på att baka. Jag vet inte varför.
På kvällen fick jag trevligt sällskap av syrran.
Idag har jag och syrran varit innei stan och promenerat. Och jag som vanligt tog på mig fel skor. Jag fattar inte hur jag lyckas. Jag är tjejen som går runt med konstant skavsår.
Jag hoppas att ni Har haft en lika skön helg som jag.

image145

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0