Shopping shopping

Hej nu sitter jag här igen med värkade fötter efter två extremt roliga dagar inne i stan med Emelie. Vi har shoppat shoppat och haft de väldigt trevligt. Tyvär har jag inte hittat nått av de jag behöver en ny höstjacka och ett par höstskor. Jag förstår inte att de ska va så svårt. Jag får väl bara helt enkelt leta vidare. Men jag har självklart hittat en massa kul istället. Så som:

Kofta från indiska  Men i svart varm och mysig

Tunika från Vila

Jätte fin kudde från Indiska

Rosa röd mössa från HM

Jätte fina bling ringar från HM

Svart klänning från American Apparel

Och söta trosor från Top shop

Tack gumman för två jätte trevliga och roliga dagar. Krya på dig Emelie.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0